KIEROWNIK OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWYM MIASTECZKU

 

OGŁASZA NABÓR OFERT NA STANOWISKO ASYSTENTA RODZINY

 

 

1. Kandydat ubiegający się o zatrudnienie musi spełniać następujące niezbędne wymagania;

a)      wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub

b)      wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż  pracy  z  dziećmi  lub  rodziną  lub  studiami podyplomowymi obejmującymi wymagany zakres programowy szkolenia i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub

c)      wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną,

d)      nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,

e)      wykonuje obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek winka z tytułu egzekucyjnego,

f)       nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

2) wymagania dodatkowe:

a)  umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,

b)      umiejętność interpretacji przepisów prawnych

c)  samodzielność w wykonywaniu zadań,

d) umiejętność sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji,

e)  umiejętność pracy w zespole,

f)  kreatywność, rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,

g)  prawo jazdy kat B.

 

2.  Zakres odpowiedzialności i uprawnień na stanowisku:

 

a)  opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną,

b)        udzielanie  pomocy   rodzinom   w   poprawie   ich  sytuacji życiowej, rozwiązywaniu problemów socjalnych, problemów psychologicznych

i wychowawczych,

c)  wspieranie aktywności społecznej rodzin,

d) udzielnie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy

zarobkowej,

e)  podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia

bezpieczeństwa dzieci i rodzin,

f)  prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną

3.  Wymagane dokumenty:

 

1)    kwestionariusz osobowy

2)    życiorys i list motywacyjny

3)    kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata

4)      kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

5)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności,

6)      oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych

8)      oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.

 

4.   Dodatkowe informacje:

1) termin: do 21 grudnia 2015 r. do godz. 1700

a)      dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 68 38 88 947.

b)      zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert w zaklejonej kopercie z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko asystenta rodziny"

c)      m-ce składania ofert - Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Miasteczku ul. 22 Lipca 1, 67-124 Nowe Miasteczko

5.   Dodatkowe informacje:

Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

 

 

 

 

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

 

mgr Renaty Rudnik

Nasi partnerzy

JSN Solid template designed by JoomlaShine.com